Sunday

Det blev en jätte trevlig kväll igår med en massa goda drinkar och härligt sällskap. Satt ute på balkongen och snackade skit och drack gott. Tessan var drink mästaren för kvällen! Godast var en med champagne och hallonsorbet i. Mums.

Idag blir det en chill dag med massa mys och gott att äta. Har bunkrat upp med malaco truly juicy, avocado dipp och grönsaks stavar. Perfekt söndag med andra ord. Måste dock ta tag i mitt rum som inte är särskilt städat, rättare sagt ett bomb nedslag. Jag är alldeles för seg för att stor städa rummet en dag som den här. Men ni vet ju hur det är, tar man innte tag i det med en gång så skjuter man upp dte hela tiden. Usch. Ge mig en städerska pronto!

Imorgon är det dags för skola och där efter en snabb sväng på stan. Någon dag i veckan ska jag också gå runt och söka lite jobb. Behöver verkligen det nu! Vill kunna tjäna mina egna pengar och inte leva på Mamma hela tiden. Det håller inte i längden. Jag vill själv kunna lära mig att hantera pengar på ett normalt sett.

Nu är det dags för lite städning och sedan mat. Later! XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0