Stövlar

På onsdag ska jag och min lilla Mamma ta en runda på stan för lite shopping och middag. På inköpslistan står bland annat ett par svarta stövlar med lite högre klack i svart och utan en massa kraffs på. Med kraffs menar jag bland annat spännen i alla dess former, konstiga sömmar, olika veck av alla dess slag etc etc. Men jag har märkt att det är ganska så svårt att få tag på en helt vanlig svart stövel i klassisk form. Alltid så är det något på dem. Hur svårt ska det vara? Men jag har i alla fall efter ycket letande hittat ett par på Ask som föll mig i smaken. Mycket möjligt att jag slår till på dem.


Den här från Gucci sulle jag inte tackat nej till. Det är precis en sånhär stövel jag är ute efter. Säg till om ni vet någon liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0