Skola, städning samt plugg

Hej alla! Ännu en dag i skolan. Var dock väldigt trött under hela dagen pga sömnbrist (as usual), så jag och Lina som också var helt utmattad somnade på Turismen. Låter lovande va? Måste säga att vi låg i som bara den på den lektionen. Vi kämpade in i det sista. Jaa visst! Nejmen båade så att säga "däckade" rakt av, donk, ner i bänken. Bildbevis finns. Men nej ni kommer aldrig att få se! Terrible i will promise.

I övrgt den här dagen så har jag pluggat, städat mitt rum och kikat på top model. Snart fortsätter kvällen med plugg. Tyvärr.. 40 glosor i engelskan imorgon, och även en novell ska vara läst samt svara på frågor i svenskan. Sen är det admi prov på torsdag. Läxor hit, läxor dit. Usch..

Nej. Nu var det plugg dags som sagt...
XoxO






PS. My lovely kom hem från Nice idag. Åh vad jag har saknat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0