Sjuk

Hellu... Är hemma idag från skolan, känns inte alls bra att missa men känner mig riktigt krasslig så det blir att vara hemma. Ska plugga på ett försäljning och service prov vi har på fredag och göra lite matte. Inte så kul men man måste ju. Har bara tagit det lugnt sen jag vaknade, legat raklång i soffan och glott på en rulle.

Tim skulle nog komma hit ikväll efter sin träning. Annars består min dag bara av massa plugg och slapp. Imorgon ska jag i alla fall till skolan, mer än idag tänker jag inte missa. Har lite panik över ett prov som vi ska ha i administrationen speciellt, är jätte mycket text och sen moms också. Usch.

Känns dom detta var ett ganska fantasilöst och segt inlägg. Skriver något roligare senare idag.
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0