Segis dag

Blir nog ingen utgång ikväll. Tråkigt men sant! Hade sett fram emot det men så är det ibland. Blir nog myskväll med Jenny och Sara om S kan, hon skulle återkomma om det. Hoppas på att det blir så i alla fall. Vill inte sitta här hemma ännu en kväll till. Som det vart förra helgen.
Imorgon ska jag och Sara käka bruch på e house. Mysigt! Saknar frappesen med espresso smak där. Yummie...

Jag sitter fortfarande iklädd min mjukisdress. Känner mig helt seg. Ska strax ta tag i mitt rum och sen ta en dusch. Har inte orkat göra något hittills. Man drar alltid ut på tiden så mycket när det är helg.

Ska ner i källaren och hämta upp lite höstkläder som jag la ner där innan sommaren. Har kommit på att jag har alldeles för mycket kläder för min garderob. Så nu rensade jag ut lite sommar kjolar och shorts som inte kommer komma att användas på ett tag.

Tim to go
XxX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0