Ny vecka

Måndag idag och det vart dags för en ny skolvecka. Tycker inte det är jobbigt eller tråkigt alls att gå till skolan, bara sjukt roligt för jag går i en hur go klass som helst med sjukt härliga personer och sen ser man en massa nytt folk varje dag. That's good shit! Tog skolfoto idag också. Dock kom jag in senare i klassen ju så jag får inte mitt studentcard fören nästa vecka typ. Och på onsdag är det kick offen som sagt, tycker faktiskt det ska bli jätte kul. Elin my darling ska med också vlket är ännu bättre! Dessutom hade jag väldigt fel angående kick offen på Respekt, den är inte fören den 18e så det är bara till att vänta.

Har varit hos frissan idag också. Färgade en lite mörkare brun ton och blev av med alla slingor samt klippte topparna. Blev jätte nöjd! Lägger upp en bild på det imorgon när jag tagit en.

Tänkte visa er de bloggar som jag följer.
Anna Hibbs
Messi
De bästa bloggarna!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0