Ny dator

God morgon! Tryckte i mig en stor frukost med fam. för ett tag sen. Är fortfarande proppmätt, skulle kunna sova en timma till eller två. Men det hoppar jag över. Sitter och väntar på att duschen ska bli ledig. Ska ta en lång och varm dusch, raka benen osv och lägga en ansiktsmask. Lördagslyx!

Medans jag väntar på att Mamma ska bli klar med duschen så sitter jag och surfar runt lite grann och kollar in lite laptops. Ska köpa en ny dator inom kort, vill helst att det ska bli av inom nästa vecka. Får se vad jag hittar.

Den här hade inte suttit fel alls. Är sjukt sugen på den!

En ASUS S6F-3114M.
Handpräglat skinn och polerat tangentbord utmärker sig S6 i datorprestanda och visar vägen till klassisk lyx.

Beskrivning:
Utrustad med den senaste lågspännings dual-core-teknologin gör S6F det möjligt att samtidigt arbeta med krävande applikationer såsom virussökningar medan man har ett Skype-samtal och surfar på nätet, allt med en lägre energiförbrukning. S6Fs häpnadsväckande kapacitet kommer att förse dig med levande underhållning i hemmet eller på resan, med inbyggda funktioner anpassade för din nya, mobila dator med dubbelkärneprocessor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

orka att du lägger ner så mkt pengar på en laptop när du ändå bara ska ha den och surfa me... jag köpte min ganska nyss för 6000 kr av samma märke och de funka perfekt.. och om procensorn inte är bra så kmr att den gå jätte långsam när den starta datorn me vista.. men jag rekomenderar min datorn asus x50sl värd pengarna om man bara ska surfa, tanka musik och filmer. den ha 250 gb hårddisk.. räcker inte de kan man köpa till extern hårddisk.

2008-09-16 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0