Mindre bra dag

Hejsan! Är precis hemkommen från både skola och träning. Mycket tråkig och seg träning, gick dock på ett bas pass så vad förväntar man sig. Medel passen passar mig utmärkt, men jag funderar på att testa på intensiven. Någon som gått på det passet? Informera mig gärna då om hur det ter sig.
Är mycket trött idag också, kommer slockna vilken minut som helst. På tåget hem så hade jag somnat med lurarna i öronen så kontrolanten fick peta på mig för att jag skulle vakna till liv, haha. Så kan det gå!

Lunchade med Josse idag också. Gick en runda på NK med. Hittade ett par super fina svarta mocka pumps som jag la handpenning på, ska hämta dem på onsdag när jag och Mamma ska på stan. Hittade även en fin päls/mocka väst, tål att tänkas på.

Hoppas ni haft en bra dag!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0