Middag hos Josse

Dålig uppdatering igen.... Jag vet! Ska försöka bli bättre. Well well. Igår var jag i alla fall på en mycket gedigen middag hos Josefine i Billdal. Massa girltalk och sen såg lite utav en film. Tog lite kort igår så kan hända att de hamnar här senare. I övrigt igår så bestod dagen bara av att ta det lugnt och tagga till inför kvällen. Senae under kvällen gång så blev jag mer och mer sugen på utgång, men det blev inget med det. Tog mitt sunda förnuft till fånga och åkte hem till Håkan i haga för att sova. Dock blev jag inbjuden till hans grannar på lite galej, men som sagt mitt sunda förnuft talade.

Idag har jag varit allmänt seg och hängig. Har bara legat på soffan hela dagen och kollat på film. Hade gärna sett att jag fick tränat lite, men det gick inte för sig då vi åkte hem från Håkan för sent. Annars idag så ommer det inte hända något speciellt. Ska endast städa mitt rum, plugga och fixa "hemma-peidkyr" på mig själv.


Gammal låt, men jag får härliga flashbacks från alla dessa Sthlms tripper under årets gång. Längtar till nästa visit som bara den! Chin chin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0