Måndag och ny vecka

Usch vad trött jag är. Känner mig helt slut. Ska strax över till Sara för att se en film, mys pys. Var längesen vi hittade på något. Det är ju så mycket med skolan nu så man hinner inte, och när man väl är hemma så är man helt slut. Men en filmkväll med min käraste är inte helt fel en seg dag som denna.

Jag köpte Chanel primern efter skolan också. Kändes väl bättre att satsa på att köpa den än att vänta länge för att få hem den andra. Den verkar i vilket fall som helst super bra! Ska testa den första gången imorgon. Får se hur den verkar då, gör en uppdatering imorgon om hur den visar sig att vara.

Ikväll när jag kommer hem ska jag fixa iordning mina naglar och sen sova vid nio/tio tiden. Inte senare än tio i alla fall. Orkar aldrig med morgon dagen annars. Måste plugga på ett prov vi har nästa fredag också, försäljning och service.

C you!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0