Life

Varför lever vi? vad är meningen med livet? varför har alla olika öden?

Man föds som en tom dator som fylls på med åren.
Allt som händer dig lagras där och inget går att radera ur systemet.
Hela ditt liv finns där, alla minnen, känslor, glädje, hat och kärlek.
Ibland vill jag fly mitt system, bara vara på en fin plats där det inte finns någon ondska. Där ingen kan göra mig illa. Där varje natt är ljus, där verkliga mardrömmar inte existerar.
Kommer jag någonsin finna en sådan plats..?

Citerat av Natacha Peyre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kopierat från peyres blogg frågetecken ?!

2008-09-10 @ 18:25:07
Postat av: Fanny

Anonym: Ja. Om du läser lite mer noggrannt kanske du ser att jag skrivit "Citerat av Natacha Peyre".

2008-09-10 @ 18:52:07
URL: http://schonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0