Inredning

Idag vart det en riktigt lugn dag i skolan. Vår gympa lärare kom inte till lektionen, segt som fan. Hade därefter bara två lektioner och slutade halv två. Chill pill! Gick direkt efter det och köpte mitt års kort på friskis. Så imorgon blir det ett hårt träningspass!

Var inne på Ikeas hemsida förut. Hittade de här tre fina sakerna. Nästa vecka ska jag och Mamma ta oss en sväng dit, blir nog ett köp av sängkläderna i alla fall. har redan ett skrivbord som tar plats. Men slänger hellre ut det och köper smink bordet. Blir bättre när jag köper en bärbar dator också så tar den vanliga ingen plats på smink bordet.



Nu ska jag plugga och sen se top model med Mamma.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0