Helg

Hejsan allihopa! Har precis tryckt i mig en mastig frukost, hua. Man känner sig fett uppblåst och äcklig efter att ha ätit för  mycket till frukost. Fast jag måste säga att jag har blivit super duktig på det här med att dra ner på mitt intag av alt som har med sötsaker och kolhydrater att göra. Men på helgerna unnar man sig väl lite extra. Blää.

Fick klagomål på att jag är så dålig på att uppdatera. Jag vet! Ledsen för det. Ska försöka att blli bättre, och dessutom komma med orligare inlägg.

Den här helgen blir helt lugn. Igår var jag bara hemma och tog det lugnt med Mamma och Linus. Kollade på film och myste. Somnade redan vid halv elva/elva tiden. Inte illa!
Ikväll ska jag och Tim ha mys kväll. Så blir lugnt ikväll igen. Hyra film och sådär. Måste städa mitt rum under dagen också. Mamma och Tessan ska dra hit lite folk ikväll och ha vin kväll. Jag är alldeles för trött för att vara med, hade sagt sen innan att jag skulle vara med men nej usch.

Hoppas ni får en bra helg. Tänkte lägga upp ett inlägg nu direkt med lite kläder jag vill köpa till hösten.

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0