Friendship

Satt och tänkte på en sak. Sen jag började på Hvitfeldtska har jag inte hunnit spendera någon tid alls med mina vänner här hemma. Alla har glidit ifrån varandra jätte mycket och det är hur tråkigt som helst. Tänkte speciellt på mina allra bästa vänner Sara och Jenny. Vi umgicks dygnet runt förut i princip, men sen skolan startade så har det inte blivit något alls. Tycker det är jävligt tråkigt att det blir så. Ingen av oss gör något åt det. Alla vi tre är så dåliga på att bestämma när vi ska ses, men inte bara på det utan på att höra av oss till varandra överhuvudtaget. Och sen har vi alla skaffat nya vänner, så om vi vill hitta på något så frågar vi aldrig varandra längre.
Vad händer med oss tjejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0