Förkyld

Hejsan! Sitter här och snuvar. Känner mig inte direkt kry om man säger så. Kommer nog att få ta det ganska lugnt nu i helgen. Började känna mig jätte krasslig i slutet av dagen i skolan och gick hem, inte bra.
Känner att jag inte har någon inspiration nu. Tappade lusten totalt idag för att blogga. Men jag är på topp imorgon igen, promise! Sen jag kom hem från skolan har jag bara tagit det lugnt framför tv;n och läst ut en bok.

Jag är väldigt sugen på en utgång imorgon. Försöker få med mig både Sara och Elin, får se hur det blir med det. Hoppas på något skoj imorgon i alla fall om jag är bra igen. Om inte så blir det en lugn hemma kväll med Tessan som kommer hit.

På torsdag är det inspark på Respekt. Kommer nog bli skoj tror jag. Ska köpa biljetterna på måndag. Frågan är bara vad man ska dra på sig för outfit, men det löser sig alltid. Tänkt beställa hem lite nytt imorgon, hade vart kul om de hann komma innan torsdag.

Nu ska jag slänga upp två lite roligare inlägg till och sen sussa gott.
XXX

P.S sorry för en dålig uppdatering, har haft mycket med skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0