Förändring med bloggen

Efter många om och men så har jag bestämt mig för att bloggen ska få ett jätte lyft. Har funderat väldigt länge på att lägga ner den eftersom jag från början tyckte det var en rolig engångsförteelse, men har som ni förstår bestämt mig för att fortsätta. Happy for you mina läsare! Som sagt - ett jätte lyft ja. Med det menas att jag kommer flytta över bloggen till schonhet.se istället och även ändra om hela designen totalt, ser ju för jävligt ut just nu. När detta kommer ske exakt vet jag inte men inom kort i alla fall, i'll let you know. Kan säkert ta upp mot två veckor i och med förflyttningen osv, men snart blir det bättre här på bloggen. Ni får gärna säga till om vad ni tycker jag ska skriva om mer osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0