Clothes

Jag är sjukt dålig på det här med att gra kollage osv. Har inte ens installerat photosop på datorn för jag förstår verkligen ingenting. Så ni får nöja er med en massa bilder utspridda istället, lite stökigt och så kanske men ni ser ju iaf de fina plaggen. Love them! Chanel 2,55 väskan är en väska som jag verkligen måste köpa någon gång.


Plaggen kommer från Odd Molly, Christian Louboutin, Accessorize, Chanel, H&M, Lexington och Victorias Secret
Klicka på bilderna för att förstora dem

Dock fick jag inte med det viktigaste plagget som jag är helt galen i. Ha. En Moncler jacka i modellen Evans. Sjukt fin! Ska satsa på den till hösten/vintern. Så mycket roligare att ha något som inte alls många har.
Klicka här så kommer du fram till kollektionen jackan finns med i. Klicka neråt och klicka sen på en jacka som är glansig med svart stor pälskrage och skärp i midjan, det står Evans under den. Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0