Back in business

Heejsan alla! Sorry för den alldeles för dåliga uppdateringen. Har dock haft en massa annat gediget för mig. Bland annat skolan. Ha, sjukt gediget må jag säga. Jag går in för det, jag går in för det! Nej men skall jag vara helt ärlig och fullt ut seriös så har det faktiskt gått bra hittills. Jag gillart! Sen har även friskis & svettis perioden dratt igång för mig. Medelpassen och Aerobicspassen är det som gäller allra mest för mig. Jag kan inte trötta ut mig med spinningen, jag skulle vara död inom kort då. Man är lat efter en sånhär sommar, vad hände med min alkoholintagning? Dags för vit månad? Nej så fullt allvarligt är det inte, jag är inte ute på så djupt vatten. Ni kan vara lugna mina vänner!

Tänkte meddela en annan trevlig grej som angår även er. Snart inom kort så blir det BIG förändring här på sidan. Som jag talat om för er tidigare så förflyttas bloggen till shconhet.se istället och designen ommer bli way out of control (men en jävla snygg design däremot!).

Fan, jag har inget trevligt eller kul att skriva om eller informera er om. Efter en sånhär bloggtorka har man ju ingen fantasi kvar. Det märkte jag bland annat på bilden i skolan. Vi ska börja med ett projekt och skapa egna saker som man kan visa genom att man tycker om. Och vad kommer jag med för idé då? Jo jag kommer med den mycket usla och skamliga men ändå ganska så roliga idén om att göra ett kollage med handväskor. Ett kollage där jag klistrar in bilder på mina handväskor. Min bildlärare tycker i och för sig att idén var ganska bra så det är bara att gå in för det. Jag kör bara!

Ne nu blev det för långt. Snart är det top model, och sedan efter det ska ni babes få ett trevligt inlägg här.
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0