Vänskap

Dagens sista inlägg tänkte jag ägna åt ett speciellt ämne.. Vänskap! Ja, det är ju väldigt viktigt.
Mina tankar går till en viss vän som står mig väldigt nära. Man blir verkligen så himla arg och ledsen när man märker hur mycket man mer och mer glider ifrån varandra nu när skolan startat. Och inte bara det! Utan även hur man märker vad den respektive vännen till en lägger ner tid på (med andra ord, vännen lägger inte ner särskilt stor möda på vänskapen). Ibland undrar man i slutändan hur äkta en vänskap egentligen är? Som man faktiskt innan tyckt varit världens bästa vänskapsrelation.



Nu ska jag göra mig iordning för sängen och sedan somna gott till Pretty Woman (på kanal 5 kl. 21.00). Night Lovers! XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0