Tonight it's party time

Ja, ikväll blir det partaj för min och flickornas del. Närmare bestämt för mig, Helena, Jenny och Emma. Josefine var tråkig nog och hade en massa att göra så det blir tyvärr inget sällskap av henne ikväll. MEN, vi andra ska ha sjukt kul ändå! Är taggad som bara den. Ska snart ta en låång dusch, eller ett bad maybe? Who knows who knows. Väntar bara på en delicious middag som mamma håller på att slänga ihop. Hon är rolig hon, helt plötsligt har hon fått för sig att börja laga massa ny och modern mat. Vi får väl se hur det går....

Hoppas ni får en bra kväll! Det ska i alla fall jag ha! TAGGA!

http://www.imeem.com/dialogs/standaloneplaylist/?k=bZNxClQ1aG
(den här listan har jag på hööög, volym här hemma nu.
snodd från mogi för övrigt. brabrabraaa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0