Stockholm

Jag ska strax krypa ner i sängen, ska bara tvätta bort sminket och göra mig iordning för att sova. Har precis kollat på det skandalösa programmet Färjan på 5an. Jag vet inte riktigt hur jag ska resumera programmet, men en sak är säker och det är att det är helt sjukt. Det är så sjukt bonigt så det blir det roligaste programmet som visats under hösten. Kan inte låta bli att skratta åt dessa människor som tar en sånhär "kryssning" på allvar.

Well well. Har även suttit och drömt mig tillbaka till Sthlm. Saknar det något enormt! Vet inte varför faktiskt, men på något sätt känns det som att jag passar mycket bättre där uppe. Mamma håller också med. Varför ska man ha en lillebror på 6 år? Hade det inte varit för honom så hade jag redan bott där uppe och gått gymnasiet där. Men det är bara att vänta in studenten och sedan flytta upp... Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0