Saturday morning

Hello! Sitter och funderar på vad dagen och kvällen har att erbjuda. Ska i alla fall träna med Beatrice under dagen någon gång, är sugen på ett medel pass vid tre tiden. Sen vill jag även köpa Faith vinter jackan på Raglady, dock är min Mamma så seg så vi får göra det imorgon istället. Har även hittat en jätte fin från Armani som har ett skärp i midjan, får försöka lista ut vilken det blir.

Annars idag så har jag verkligen ingen aning om vad jag vill göra. Gå ut, bio, ta det lugnt? Det återstår att se. Är i och för sig sugen på bio. Får se om det går någon bra och vem som vill gå med.

Ska inte tråka ut er med mitt babblande mer. Nu ska jag lägga en ansiktsmask och fixa iordning mig. Later!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0