Nionde inlägget för idag

Ja, rubriken stämmer mycket bra. Jag har skrivit sjukt mycket idag! Fick värsta bloggmanin eller något. Men ni får vara glada så länge det håller i sig, vilket det inte lär göra länge till. Känner jag mig själv väl så vet jag att imorgon kommer detta vara som bortblåst. Då är jag tillbaka på ruta ett och får bloggtorka, dvs. att jag skriver ett inlägg om dagen eller ett varannan dag. Det låter inget vidare kul va? Nej... Passa på och njut!

När jag ändå håller på så tänkte jag visa upp negro beauty som jag bara måste ha. Men min lilla mamma tycker det är så onödigt att jag ska ha en Macbook. Hell no säger jag! Jag bara måste ha en! Pronto! I love it, så äre bara..

Mmmmmhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0