Mojito

Hemma från skolan. Har varit en lugn dag med få lektioner, dock spårade jag, Josefine och Helena ur sista lektionen. Riktigt nice! Ha. Efter skolan gick jag ner på NK och köpte presenter till min Mamma (hon fyller 40 år nästa vecka, vilket jag redan nämnt iofs). Väldigt fina presenter må jag säga! Ska bli jätte kul att ge henne dem. Längtar efter att Morfar ska komma hit på hennes födelsedag också, han är allt för snäll han.

Just nu sitter jag och Mamma och skriver jobb ansökan. Bland annat till Dahls Bakeshop, NK, Åhlens och H&M. Hoppas någon nappar!

Ska fortsätta med det nu. XXXX


Kommentarer
Postat av: H1A

HeHe var tvungen att skriva ngt bara för du går i min klass mohahaha! :P puss

2008-10-17 @ 14:58:12
Postat av: Fanny

H1A: Haha, jasså. Och vem i klassen är det då :)?

2008-10-17 @ 15:27:10
URL: http://schonhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0