Helgen som gått

Hello lovers! Sitter här och kollar runt lite efter en mycket god middag. Bestående av Lasagnette samt en bland sallad med massa gott. Satt bra med det efter ett hårt pass på Friskis. Fick skjuts hem från stan av Mamma också, sjukt härligt. Orkar inte pendla på helgerna med tanke på att det är i princip det enda jag gör annars. Vill flytta in till stan pronto!

Fredagen var mycket gedigen må jag säga! Åkte in till stan och mötte upp mina turturduvor Elin, Agnes, Annie, Sara och Maja. Vi tog oss sedan hem till Olof för lite galej. Mycket folk och mycket dans resumerar jag festen i. Runt halv ett snåret tog jag, Elin och Agnes oss in till stan för att styra stegen mot Queens. Hade det riktigt trevligt och kul där ett tag. Dock gick min sista buss hem vid halv tre, riktigt segt. Det är just då allt drar igång också.

Gårdagen bestod av Mor och dotter dag. Vi åkte hem till Håkan i stan på middag under dagen. Trevligt! Sen på kvällen hyrde vi filmer och glodde på en av dem. Ikväll blir det till att se den andra. Mys!

Hoppas ni haft en bra weekend!
XXXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0