Good night

Hinner inte ta några bilder på sakerna jag köpte igår, med tanke på att jag ska upp väldigt tidigt imorgon. Det blir bums i säng för mig nu. Har precis kollat på idol och proppat i mig två rostade smörgåsar, vilket var mindre bra kanske. Men eftersom Mamma inte kommer hem fören tio vart jag tvungen.

Appropå idol så har jag faktiskt inte följt det alls. Top model är det som gäller för mig! Dock var det final igår så nu finns det inget roligt kvar att kolla på. Det var i alla fall riktigt bra att Whitney vann! Ni som sett programmet vet vem jag menar.



Måste tilläga en sak också. Inte för att jag ska skriva ner sån skit i bloggen egentligen, men måste få ur mig det. Jag är verkligen riktigt jävla trött på en väldigt nära vän till mig. Det har blivit så himla ytligt i vår vänskap sen jag började gymnasiet. Jag hoppas hon känner sig "träffad" och förstår vad jag menar.


Bilden har inget med texten att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0