De två senaste dagarna som gått

Nu, äntligen är jag tillbaka! Har haft två helt speckade dagar. Har inte hunnit sitta vid datorn någonting. Tänkte att jag skulle resumera onsdagen och torsdagen lite kort för er här.

Onsdag;
Var i skolan under dagen, hade bland annat prov i engelska som jag hoppas gick bra. Sen åkte jag hemåt där tacopaj och kladdkaka väntade. Mumsigt! Mormor och hennes kompis Monika var på besök också, mycket trevligt. Diggar Monika starkt, man kan inte tro att hon är över 60 direkt! Morfar kom även senare och då blev det champagne och klädombyte för allihopa. För min del svart skinnkjol, svart kavaj med uppkavlade ärmar, vitt ribbat linne, svarta strumpbyxor, svarta mocka high heels samt kuvertväska med paljetter och stenar. Därefter åkte vi in till stan för att äta middag på Swea hof på Elite Plaza. Och ja, vad ska man säga. Det blev ett hej dundrade kalas med tre rätters, champagne och vin. Ska väl inte skriva allt som hände för då blir det för långt. Men kvällen var riktigt lyckad!

Torsdag;
Sov ut till halv nio då vi kom hem väldigt sent kvällen innan, tog alltså en sovmorgon innan skolan. Kom till skolan precis efter lunchen och gick på de tre sista lektionerna. Åkte efter det direkt till Studio West för manikyren. Det blev lika bra som vanligt! Blir alltid nöjd när Katarina fixar dem. Tog dock lite mer än tre timmar den här gången, så jag var inte hemma fören strax efter åtta. Mindre kul! Fick plugga i någon timma innan det var dags för att sova vid tio.

Hoppas ni haft det bra!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0