Dagarna som gått

Hello there guys! Har varit två bde omtumlande men ändå lugna dagar. Igår var det skolan som gällde under dagen, dock hade jag bara en lekton i princip. Det var idrotten som var den gedigna lektionen, vi simmade 800 m på Vallhalla badet. Aldrig igen! Har aldrig varit så skakis i kroppen förut. Var som förlamad efter hela det passet. Nästa gång är det livräddning, mindre kul det också men vad gör man inte för betygen.

På kvällen igår åkte jag in till stan för att möta upp Jimmie, som var i Göteborg för ett möte. Vi checkade in på Scandic rubinen och käkade sedan middag. Somnade gott efter det!

Imorse åkte jag hem relativt tidigt. Har bara tagit det lugnt sen dess. Sara har varit här under dagen också. Snackar en massa skit, kollat film och haft dte allmänt mys. Saknat dig vännen!




Idag har jag också köpt en klänning från Monroe i Sturegallerian. Så nu är den påväg hem till mig, inte helt fel! Visar upp den när jag fått hem den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0