A regular saturday evening

Kom hem för en liten stund sen från stan. Fikade med Beatrice på french coffe house. Åt en mindre god smörgås bestående av rågbröd med lax, keso och ägg. Den varma chokladen jag drack var mindre smickrande också. Men en massa härligt girl talk gick hem! Vi bestämde oss för en queens kväll på fredag också. Inte fel! Lite för krök innan också.
Innan jag fikade med B så strosade jag runt på stan med Mamma lite också. Köpte en massa smink, visar er imorgon. Sen gick jag även in på Noa Noa och la undan en deliciouuuus klänning. Den finns med i Ccics senaste tidning, har ni sett den så vet ni att den är super fin. Jag gick även in på Nallen och testade en Burberry kjol som ska införskaffas på måndag. Tror jag i alla fall.

Ikväll blir det nog bara lugnt för mig själv här hemma. Mamma skulle ut ikväll, hon ringde förut och sa att startfälltet var en middag på Avenyn No.1. Jag är suugen på utgång! Jenny vill få med mig till ett krök här hemma, men jag är inte så taggad på hemmafest men vem vet hur det blir. Kanske, kanske inte.

Hoppas ni får en trevlig kväll! Tänkte även slänga upp lite boktips till er senare, då jag köpte två nya böcker förut.
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0