Wednesday

Hallå! Idag har det varit en riktigt bra dag. Började med orientering på furufjäll med Petra, Fille, Becca och Malin. Fy fan vad jobbigt! Haha. Alla hade något problem med sig och alltihop var allmänt tröttsamt. Men men, det gick i alla fall bra för oss. Efter orienteringen fick jag skjuts hem av Petras pappa. Hoppade in i duschen och gjorde iordning mig sen åkte jag ner till stationen för att möta Petra. Hon blev tjugo minuter sen dock, men det hade ju sina förklaringar hah. Vi gick och fikade och chillade ett bra tag på e house. Satt där och pratade om en massa och pluggade lite. Sen gick vi bort till sport life och solade en halvtimme. Blev faktiskt väldigt brun! Har längtat efter solningen jätte mycket. Hållt igen på det en massa nu efter att jag piercade mig men nu blir det solningen för hela slanten igen. Kul att mamma börjat med det lite även om hon var helt emot det förut. I alla fall, efter solningen gick vi till Willys och handlade frukt. Honungsmelon, jordgubbar, vindruvor och physalis. Gott värre! Stack hem till Petra och käkade frukten och försökte oss på pluggandet vilket inte gick så bra. Satt bara och snackade en massa istället. Trevligare ju! Efter ett tag åkte vi hem till mig och softade lite. Gick ut och hade det gött i solen uppe på ett berg. Har även kollat en massa roliga videos från Kissies blogg. Den tjejen är verkligen helt körd! Första gången jag läste hennes blogg trodde jag verkligen att hon skämtade. Men det ska väl finnas folk till allt.

Har precis käkat middag. Var ganska så gott, fick väl duga. Haha. Nej nu ska jag inte vara taskig när mamma för en gångs skull lyckats. Ska strax se film med mamma också. Blir en beck som vanligt, vi är helt inne i dom nu. De är faktiskt väldigt bra!

Film time!
xoxo

image11
Day's outfit.


Delar med mig av dagens låt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0