Värsta kvällen på länge

Hallå mina vänner! Hoho. Idag har det verkligen varit världens skit dag. Har inte nånting att göra och sitter här i min ensamhet. Mamma hade lovat att vi skulle ha filmkväll men nej, för någon halvtimme sen så skulle hon tydligen ut med tjejerna? Trevligt för henne men inte för mig. Och alla kompisar är ute och gör annat. Går fan och lägger mig snart, så sur är jag. Haha. Men men.

Var i stan förut och lämnade av min bror och syster vid tåget som ska till halmstad över helgen. Sen åkte vi till Håkan och tog varsin glass sen drog vi hem med en gång igen. Skönt att ha bilen nu i alla fall och slippa allt jävla bussåkande, orkar verkligen inte med det längre. Tänk till hösten då när jag måste pendla till Göteborg varje dag fram tills att vi fått tag på en lägenhet, segt som få!

Imorgon ska vi till kungsbacka (kungsmässan, freeport) och kolla om jag hittar några skor till avslutningen och lite annat trevligt. Har verkligen letat över allt efter ett par dojjer men har haft oturen och inte hittat några, som vanligt.
Nej fan detta inlägget blev bara tråkigt och negativt. Haha. Jag skriver mer imorgon istället när jag är på bättre humör.

Nu ska jag gå och ha ännu mer tråkigt. Hoppas ni andra har en härlig kväll i det sköna vädret i alla fall!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0