Ugly hair today

Hallå! Har precis klickat hem en klänning från Nelly. Den är jätte fin och kommer bli snygg till mina Whyred dojjer (som jag nämnt ett par antal gånger, hah). Käkade jätte go middag med familjen förut. Var verkligen döds hungrig, hade inte käkat något sen i skolan.
Ikväll blir det hemma kväll som sagt. Ska bli riktigt chill faktiskt! En massa goda dippar och grönsaker, aldrig fel! Också se en bra rulle då. Hade tänkt fixa tånaglarna etc. men jag orkade verkligen idag, är jätte trött alltså. Somnade nästan hos frissan förut.
Appropå frissan så blev det inte alls bra! Blev helt förvånad eftersom jag och Bettan alltid brukar få till en bra kombination av vad vi båda tycker men den här gången gick det dock inte så bra. Min åsikt är väl mer att jag ser ut som en tiger med kycklinggula ränder. Usch verkligen! Så när jag kom hem nästan gråtandes och beklagade mig för mamma så ringde hon till Bettan. Jag är ju så himla kass på att säga vad jag tycker osv så jag sa bara att jag tyckte det blev jätte fint när jag gick där ifrån. Men som sagt så ringde mamma till Bettan och förklarade hur det låg till. Som tur är så blev Bettan bara glad för att hon fick reda på hur det låg till, så imorgon ska jag komma tillbaka så ska vi bleka slingorna ännu mer så det blir så som jag ville ha det. Tur det! Ni kommer få se en bild på det hela imorgon istället :).

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0