Trött idag

God kväll får man väl säga nu då. Har pluggat jätte mycket idag och känner mig verkligen helt slut efter det. Är jätte trött verkligen! Blir till att lägga mig tidigt idag, skolan imorgon ju.
Sara kom hit runt halv sju tiden. Jag käkade middag och lite sånt sen gick vi ner till Mc' Donalds. Var där nere ett tag och chillade bara, sen tog vi bussen hem. Har i alla fall haft en riktigt slapp dag alltså. Ändå är jag som sagt sjukt trött vilket är lite konstigt. Men men.

Imorgon blir det skolan och sen ska jag kolla lite när min bror klipper sig, det är första gången han ska klippa en så kallad "riktig frisyr". Efter det drar vi alla en buss till stan där vi ska på kundkväll hos Prylgalet. Dom har jätte mycket fina saker sägs det. Eller ja sägs och sägs, min mamma har informerat mig rättare sagt. Ska bli skoj iaf! Blir en massa plugg också när jag kommer hem på kvällen. Blir nog inte så sent.

På onsdag ska ju i alla fall jag till stan med Becca. Ska så jävla skönt att få shoppa äntligen! Var ju ett par veckor sen nu och jag har verkligen haft rycket i fingrarna. Haha. Ska köpa fina underkläder från Chantelle i gammelrosa/hudfärgad färg. Riktigt fint! Dock är de underkläderna väldigt dyra men så fina så jag måste fanimig slå till. Kika in på deras hemsida!

Bjuder på en låt nu ikväll också, enjoy!

XoXo F

Kommentarer
Postat av: sara

vad heter låten? :)

2008-05-27 @ 19:08:13
URL: http://sjlo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0