Tävling

Hello ladies & gentlemen! Är uppe väldigt tidigt för att inte vara i skolan idag. Vaknade med världens huvudvärk och sen kunde jag inte somna om så det var ju bara till att kliva upp och förflytta sig till soffan och vakna med the voice. Johan T Lindwall var där idag, älskar den grabben asså. Så skön hah!

Aja. Tänkte tipsa er om en tävling på Mogis blogg där man kan vinna en riktigt nice goodiebad, man kan välja mellan två stycken. Sen ska man bara skriva ett inlägg om vilken man vill ha och tre saker som man ska göra i år för att bli en bättre medmänniska.

Goodiebagen jag valt innehåller:
- 1 romantiskt linne/miniklänning - värde ca 1200 kr
-Volymshampoo och reparerande balsam från mitt favoritmärke Kerastase - värde 420 kr
-Halsband & Armband från Urban Outfitters marinispirerade - värde 600 kr
-Mina favorit ihopplockade NK praliner - värde ca 150 kr

Och tre saker som jag ska göra i år för att bli en bättre medmänniska är:
-Tänka på folk i min omgivning mer (främlingar likaså, t ex ngn gullig liten tant som har svårt för att ta sig över gatan eller nåt i den stilen).
-Vara mer gladare, ett leende till någon vilt främmande man går förbi på gatan kan förlänga deras kanske väldigt trista och dåliga dag.
-Och sist men inte minst dela med mig av mig själv mer.

Nus ka jag käka lite frulle. Skriver senare.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0