Skolinlägg

Sitter i skolan igen. Är en riktigt seg lektion, har so och håller på att skriva på mitt Kina arbete. Valde att skriva om politik, men det var väl ingen nyhet jag skriver ju alltid om det om man får välja själv haha. Förut hade vi no också och gjorde någon lab där man skulle få fram DNA på en kiwi? Gick ju dock inte så bra men men. Sen är det matrast, måste fan sitta och plugga på musik provet tills imorgon då. Segt segt men det får gå. Jag får la nöja mig med ett g.

Efter skolan ska jag plugga hela dagen. Låter ju fan som att jag inte har något liv, går i skolan och pluggar på fritiden. Haha. Men det är skit mycket saker vi har som ska vara inlämnade tills v 22 typ så det är väl bara och ligga i. Det är ju sommarlov om bara några veckor så man ska inte klaga. Så himla skönt att börja ny skola till hösten va! Har längtat som fan efter gymnasiet alltså.

Nu ska jag fortsätta här. Ha det bra :)!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenny Nilsson

Vi har med gjort det med kiwin, fast jag lyckades hah:P

2008-05-08 @ 19:43:29
URL: http://strawberrygums.blogg.se
Postat av: Fanny

Jenny: Du ja, men det är bara för du är så bra ;)

2008-05-08 @ 21:11:13
URL: http://schonhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0