Skolan

Då sitter man i skolan igen. Har precis jobbat med mitt No arbete, går ganska bra faktiskt. Hoppas jag hinner bli klar bara men det ska nog inte vara några problem. Alla i klassen är ju på klassresa nu så jobbar självständigt i skolan nu vilket är jävligt gött. Har inga tider att passa eller något. Fast jag hade lektion med b1 förut, men men. Också är jag ledig på torsdag och fredag. Har lagt upp lite hur jag ska jobba under dessa dagarna. Blir väldigt slappt.

Idag ska jag gå lång dag, ganska segt faktiskt. Men christel tyckte ju att jag skulle vara med på b1s slöjd senare idag så det är väl bara till att vara med. Jobbigt dock att jag måste åka hem sen och hämta mitt slöjd arbete.
Efter skolan ska jag vara med Becca en stund innan hennes buss går, hon skulle kolla efter någon tröja till skolavslutningen. Inte fel!

Nu måste jag jobba vidare.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0