Shopping med Becca

Hejsan! Har inte hunnit skrivit något idag fören nu. Men jag lovade ju er i alla fall ett inlägg om går dagen osv så nu here you go. Började med att jag och Becca tog bussen in till stan lite sega efter skoldagen, och båda hade ett jävla skoskav! Hade så fruktansvärt ont att jag knappt kunde gå. Så så fort vi kom in till stan sprang vi in på åhlens och köpte compeed (staving?) och nylonstrumpor. Blev lite bättre efter ett tag iaf, det är inte direkt smart att ha på sig nya dojjer när man ska gå en hel dag på stan. Men men. Gick efter det och köpte take away sallad på paprika och satte oss på trappan och käkade. Mumsigt! Sen blev det shopping. Becca handlade lite saker till skolavslutningen och jag köpte lite annat skoj. Bland annat niceiga undies! Åkte till Haga där jag skulle köpa en klänning också hälsade vi även på Håkan i affären. Tjötade lite och drack loka. Tog sen en sväng bort till Vasastan där Beccas morbror Leif bor också fikade vi hemma hos han. Trevligt trevligt!
Sen satte vi oss på vagnen bort till centralen. Hoppade på tåget till Stenungsund och glodde igenom metro. Men gissa vad vi två klantar kommer på då. Att vi har glömt våra saker i ett värdeskåp där vi låste in dom innan vi gick på stan. Alla mina skolböcker och Beccas platttång och tröja låg där i. Fick sån panik att vi bara garvade igenom det hela tillslut och hoppade av i Ytterby för att ta Grön bussen tillbaka till Gbg. Inte alls kul men vi vart ju illa tvungna. Fick sedan tag i våra saker och satte oss på bussen hem.
Även om det var lite strul där i slutet så hade vi en mysig och rolig dag :). Tack för det Becca!!!

Idag har jag vart i skolan, var en riktigt chill dag faktiskt. Åkte hem sen och pluggade lite. Sen kom jag på att jag inte solat på drygt en vecka så det var bara till att pallra sig ner till solariet och sola. Gott! Och nu sitter jag här. Duschade och käkade lite middag för en stund sen också. Ska strax diska undan allt och sedan plugga.

Här är det som jag köpte igår. Och även två saker jag köpt idag :).

image18
Puderrosa klänning, favoriten nu!

image19
Det bästa köpet igår! Puderrosa spetsunderkläder från Chantelle.

image20
Den här köpte jag idag

image21
Och även den här söta klänningen

image22
Sen igår så hade mitt paket från Nelly med klänningen kommit. Kul värre! Den satt jätte bra på också.

Bilderna ger plaggen ingen rättvisa. De är mkt mkt snyggare i verkligehten, men men :).

Hoppas ni haft/har en bra dag!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0