Schuuulan

Hej alla! Nu sitter jag i skolan och har engelska. Fast jag jobbar med idrottsarbetet istället, känns som att man kan jobba lite hur man vill på varje lektion nu mot slutet. Är ju inte direkt jätte seriöst nu det sista om man säger så. Yeye. Har varit en goodie dag hittills iaf, antar att resten av dagen kommer bjuda på massa festligheter också. Inte för att skolan kan bjuda på festligheter direkt men ja haha. Har fått en massa saker gjort idag, är nästan helt färdig med mitt No arbete, idrottsarbetet har jag också kommit en bra bit på vägen med. Det enda jag har lite smått panik med är So arbetet, känns som jag måste lägga ganska så mycket krut på det dagarna här framöver. Men det kommer gå nice!

Direkt efter skolan ska jag gå bort till Studio West där Linus ska klippa sig. Han kommer säkert bli jätte snygg! Lill killen. Mjao, han är alltid så fin så. Efter de blöir det stan direkt med han och mamma. Som sagt ska vi shoppa lite grann och gå på kundkväll hos Prylgalet.

Ha en bra dag!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0