Pluuugg

Hello mates! Sitter just nu och kollar på lite OC, har verkligen fått dille på den serien. Inte bra, måste göra lite annat också ju. Ska sätta mig med plugget sen och göra klart en del arbeten. Blir nog till att plugga hela dagen, vet att det låter hur tråkigt som helst men jag måste dock.
Hade sovmorgon imorse vilket var riktigt gött. Sen åkte jag hem vid ett tiden också, men jag fick gjort en massa saker i skolan. Är snart klar med mitt idrottsarbete tex. Becca gjorde mig sällskap nästan hela dagen också, trevligt trevligt! Skulle egentligen åkt in till stan idag med Petra men hon hade glömt av att hon hade träning så det blev inget med det. Vi ska ta det nästa vecka istället och då ska också Becca med. Känner att jag vill shoppa nu! Det kliar verkligen i fingrarna. Ska handla en maaassa när vi åker in. Får se om jag lyckas få med mig mamma på en liten tur innan dess. Kommer ju inte klara mig. Haha.

Imorgon ska jag spendera dagen hemma begravd i plugg. Dagen lär väl se ut ungefär som den här dagen gjort/gör. Men dte är ju bra för då får man gjort en massa. Sen är även vi lediga på torsdag och fredag, fett nice! Känns som att vi är lediga hela tiden nu. Nästa vecka är det tyvärr inget men veckan där på är vi lediga på fredagen. Härligt värre!
På torsdag ska jag och Sara träffas och hitta på nåt soft :). Känns som att vi har haft dålig kontakt de senaste dagarna. Inte bra inte bra! Sen ska jag nog träffa Jenny i helgen också, ska bli jätte skoj!

Ska se klart avsnittet nu. Have a nice day!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0