Peddoooo

Kom precis hem. Har varit nere på torget med Sara och suttit på bryggan och käkat glass, är så himla varmt ute nu ju. Vi var även inne på bokia en liten stund och gjorde Johanna sällskap sen kom hon bort till oss också när hon hade rast. Trevligt trevligt! Var inne på gina och såg en skit fin jacka som Johanna ska köpa, vi hade lovat att lägga undan den åt henne men klantiga som vi är så glömmer vi det hah. Sry :)! Sen så hände även en annan rolig sak när vi satt på bryggan. Han peddot kennet kom fram till oss och började prata.
- Han; Ser jag bra ut?
- Sara; Nej du ser inte bra ut
- Han; Är det t-shirten det är fel på?
- Sara; Nej
- Han; Är det shortsen det är fel på?
- Sara; Nej
- Han; Men vad är det de är fel på?
- Sara; Men du ser bara inte bra ut
- Han; Men det kanske är färgen (brännan) det är fel på då?
- Jag; Heeej dåå (vinkar)
Han är verkligen helt jävla sjuk, haha. Samtidigt som han stod där och pratade med Sara så skrattade jag som fan, han ser verkligen för jävlig ut. Usch usch. Psyko som få!

Snat ska jag sätta mig och plugga igen. Orkar verkligen inte! Det är upp mot tio saker som ska vara klara tills v 22 typ. Fattar inte hur jag ska hinna men det är väl bara att plugga på och göra sitt bästa.
Sen är jag även as as trött. Håller på att somna känns det som. Blir alltid jätte trött när värmen börja komma, jobbigt men men.

Nu: plugg som sagt.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0