Ny blogg

Då har jag fixat mig en ny blogg nu. Blev trött på den gamla och ville byta upp mig så nu ska jag försöka vara lite mer aktiv, bloggade ju allt för sällan förut. Men nu blir det andra bullar :) hah.
Ska strax städa mitt rum, ordentligt för en gång skull! Måste ha det färscht och fint sen när sara och jenny kommer. Vi ska hyra film och handla något gott och äta, mys! Blir nog en väldigt lugn kväll känner jag. Hade det jätte trevligt och skoj igår med tjejerna. Vi käkade middag hos mig och drack massa vin, inte helt fel. Gick över till min granne och satt och snackade och drack hela kvällen. Fast kvällen kunde ju varit roligare måste jag säga men det funkade ändå. Träffade tim vid två - tre tiden någon gång och pratade lite och så sen traskade jag hem och slocknade direkt.
Idag har jag bara varit hemma och chillat. Har diskat undan en massa disk från igår också, mindre kul men sånt måste ju göras också. Sen har jag umgåts lite med min mamma.
Tills helgen blir det lite av varje, hoppas i alla fall på fest. Annars ska jag och mamma shoppa lite också och vara med vännerna. Hoppas på en trevlig helg! Är även ledig på måndag så det ska bli riktigt skönt.

Hoppas ni ska gilla min nya blogg :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0