Nagelfixning imorgon

Har precis kommit hem från torget, ska käka strax. Ska försöka slänga ihop något, mina kunskaper inom mat och sånt är inte de bästa men försöka kan man alltid. Var som sagt på torget förut. Jag, Sara och Marie fixade en grej ;) haha. Efter det gick jag till Studio West där mamma fixade naglarna, jag ska dit imorgon och göra ordning mina. Ska bli härligt och få det gjort igen. Går dit en gång i månaden drygt och det är verkligen värt pengarna! Kan lägga in en bild på dom imorgon så ni får se. Den här gången ska jag ta bort all förlängning och förstärka mina egna bara, mina egna har verkligen växt som ogräs. Kul kul!

Ikväll blir det bara lugnt. Måste plugga en massa så min kväll består väl endast av det. Tråkigt men det får man väl ta. Det är bara att kämpa på nu in i det sista sen är det slut. Bara en månad kvar nu:) wei! Längtar nästan mer till gymnasiet nu än till sommarlovet. Låter säkert jätte konstigt men ska bli så skoj och börja en ny skola med helt nya människor. Kommer säkert att ha panik första dagen när man är helt alone men det fixar sig, haha.

Nu blir det käk och plugg. Vi hörs!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0