Morning

God morgon alla! Har precis slängt i mig lite frulle. Mumsigt! Har sovit jätte gott inatt iaf, har varit dåligt med sömn för min del det senaste men den här helgen ska jag nog bara chilla och vila ut mig. Inte fel!
Igår kollade jag film med Mamma och Linus. Oliver och gänget hah. Min lillebror har fått hem en maassa disney filmer som han ville se så det var väl bara att kolla. Men en massa goa grönsaker och dipp höll mig uppe. Somnade runt tolv tiden någon gång, så det var inte alls sent för att vara helg. Duktigt av mig!

Idag ska jag till frissan och få ordning på håret. Sen åker jag och Linus in till stan för att möta en shoppandes mamma där. Hon skulle ha en egen shopping dag idag, tråkigt för mig men men. Jag som också är så shopping sugen. Men i veckan som sagt!

Lista över dagen:
14.00 frisören
15.00/15.30 in till stan
18.00 hem igen
Kvällen - Vara med Sara

Nu ska jag kirra naglarna.
Vi hörs!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0