Manikyr

Hejsan!
Har precis käkat middag. Kom hem från manikyren för någon halvtimme sen. Det blev lika bra som vanligt! Är super nöjd! Katarina är verkligen jätte duktig, hon kan sin grej. Mina naglar har blivit jätte långa nu så den här gången tog vi bort all förlängning och förstärkte mina egna. Kul att mina egna har blivit så pass långa nu. Beställde även två nya tider, en tid precis innan skolavslutningen och en innan jag åker till gotland. Längtar verkligen jätte mycket till gotland nu! Vecka 29 är den bästa veckan på hela sommaren. Har alltid lika kul och träffar alltid nytt och trevligt folk. Längtar efter att få träffa Jimmie också, kommer bli ett kärt återseende. Var så längesen nu.

I övrigt har min dag varit bra. Åkte hem direkt efter skolan och fixade och donade lite sen åkte jag ner till torget. Fixade en sak och lämnade sedan in ett par nya skor på klackning. Älskar mina nya skor! Har suktat efter dom i nästan ett år snart men aldrig köpt dom. Det bästa var att jag hittade dom på freeport och där var det sänkta till hela 900:- när de kostade 2500:- från början, bästa köpet på länge!

Ikväll ska jag bar ta det lugnt och plugga lite till. Ska vara lite social med mamma och Håkan också :).
Ha en bra kväll!
xoxo

image4
Såhär blev naglarna denna gången. Ledsen för den suddiga bilden :P.

Kommentarer
Postat av: anonym

så jävla äckligt!!

2008-05-17 @ 15:51:24
Postat av: Fanny

Anonym:
Naglarna? Hah, det är nog ganska så mycket snyggare än nerbitna och slitna naglar du.

2008-05-17 @ 15:54:05
URL: http://schonhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0