Lördag och söndag

Gårkvällen var som sagt helt okej. Sara kom till mig runt sju/halv åtta tiden, fixade iordning oss lite grann och så. Satte oss ute på min balkong och drack vin osv, mamma gjorde oss även lite sällskap en stund. En annan rolig grej var att det satt några små killar nere på gården som vi vinkade till och sen på skämt tog kort på också säger dom "är ni kåta eller?". Haha hallå eller, små lammkött alltså. Efter ett tag åkte vi till stora höga och gick bort till getskär där det var lite folk. Dock var det ganska segt så vi åkte efter en halvtimme ungefär. Fredrik & co skulle iväg på en annan fest som vi också tänkte följa med på men trötta som vi var så blev det hemåt istället. Träffade även Tom på stationen som hade pajat sin moppe så han fick gå med den ända hem till ödsmål, plus att han redan då hade gått från stenungsön. Stackarn! Drog i alla fall en buss hem sen också somnade jag nästan direkt.

Idag har jag tagit det lugnt bara. Har kollat på en massa gossip girl avsnitt på 5an, har ju sett dom innan men de är ju så bra så det gör inget. Håkan och Max kom också hit en liten stund förut och fikade. Efter att dom hade dratt så åkte jag ner och solade. Härligt! Har blivit väldigt dåligt med det de senaste, men jag ska sola en massa nu inför skolavslutningen. Det är ju inte så snyggt med vit hud mot cremevit kjol.
Snart ska jag käka. Blir porterstek, så jävla gott! Och ikväll ska jag och mamma käka en massa massa frukt framför en Beck film. Inte helt fel! Måste plugga en del efter maten också. :)

Ha en fortsatt bra dag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0