Löördag

Hellu! Det är en sånhär riktigt go dag idag också, solen skiner och allt är bara bra liksom. Sitter juts nu och lyssnar på en massa bra musik på hööög volym och har fönstrena vidöppna. Det kallar jag sommarfeelings! Ska strax ta en dusch, peela och skrubba kroppen också. Det är aldrig fel! Måste städa mitt rum också, det ser verkligen ut som ett bombnedslag. Tror inte Mamma blir så glad om jag inte har städat när hon kommer hem. Hon är själv och har städdag på gymet så jag lovade henne att städa mitt eget rum också. Men men.

Idag har jag faktiskt inga planer alls. Känns rätt skönt faktiskt, kan man ta det som det kommer bara. Något dyker ju alltid upp. Är ganska så sugen på fest nu så jag hoppas allt på något sånt ikväll. Annars ska jag nog bara ta det lugnt och plugga lite grann. Ska lämna in ett musikarbete på måndag, nice nice. Har inte ens börjat haha. Så dålig är jag! Men jag ska nog hinna.

Nu ropar duschen. Ha en go dag people!
XoXo


Låten som spelas allra mest
hos mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0