Liseberg

Tjaa! Nu ska jag strax fixa iordning mig. Har precis käkat värsta frullen med familjen, gott värre! Idag blir det liseberg med hela familjen. Jag, Mamma, Linus, Therese & Håkan. Hade varit kul om Max och Mathilda följde med men det kommer dom säkert inte göra. Well well. Ska bli mys att bara vara med dom idag, det är ju trotts allt morsdag idag. Så idag får man vara lite extra snäll! Hah. Får väl köpa blommor eller något och fixa middag senare.

Igår var jag ju hos frisören och fixade till håret. Det blev mycket mycket bättre nu! Är hel nöjd! Kommer med bild på det ikväll/när jag kommer hem. Åkte ju även ner till stan efter det, köpte mig ett par dojjer som jag också tänkte slänga upp en bild på senare. Efter det åkte vi bara hem till Håkan och chillade.

Skriver mer när jag är hemma igen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0