Ledig idag

Nu var det några dagar sen som jag bloggade, har inte haft så mycket tid över. Har haft tema vecka den hrä veckan och idag är vi lediga. Så skönt! Var i skolan igår på kvällen från 18 - 20, sålde en massa armband som vi gjort i slöjden. Haha. Och pengarna gick till Sos-barnbyar. Det har i alla fall varit en slapp och bra vecka hittills.
Idag så ska jag bara vara hemma under dagen (vad jag vet iaf) och stoor städa mitt rum, det kan verkligen behövas! Ser ut som ett bombnedslag rent ut sagt. Inte så kul att ta hem folk då. Annars så ska jag kolla med mamma om hon vill hitta på nåt kul också.

Ikväll så kommer Petra, Felicia, Rebecka och Malin hit. Vi ska bara chilla och käka middag. Blir nog inget speciellt utan bara helt lugnt som sagt. Trevligt! Kanske sjunga lite singstar och sånt. Känner mig inte så pigg på att dricka något ikväll så får se hur det blir med det. Jag kan allt hålla mig till kära cola light ;) mohaa.

Egentligen så skulle vi shoppat idag också men det blev inget med det för att Petra och Rebecka inte hinner in till stan fören vid fyra/fem tiden någon gång. Seeegt! Är riktigt sugen på det. Känns som att jag inte handlat något på år och dar, senast var ju i helgen men ändå hah. Det får väl bli en annan dag snart istället.

Imorgon ska jag och Sara hitta på något skoj. Hoppas på party :). Ska kolla om Jenny vill vara med, var över en och en halv vecka sen som jag träffade henne. Tråkigt värre! Men jag tvekar på att hon är på eftersom hon alltid ska göra något annat. Miss her anyway!

Nu blire städning. Later!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror jag kan imorrgon kväll, skulle vart kul isfl var ju ett tag sedan sist, miss you!

2008-05-16 @ 14:11:17
URL: http://strawberrygums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0