Landslags träning

Nu har jag precis käkat lite. Kom hem för ett tag sedan, har varit och kollat på landslags träningen här i Stenungsund. Fan vad Ljungberg är sexig, dör typ! Var i alla fall skoj att titta. Tråkigt dockatt Zlatan inte var med, men men. Åkte ner dit med Sara också mötte vi även upp Jenny där. Träffade massa folk och chillade i solen med Petra, Fille, Becca, Elin och Ronja. Trevligt trevligt! Var också en väldigt sjuk kille där. Han var skåning och hade med sig värsta packningen/resväska, solstol, dragspel, malmö ff flaga m.m också satt han och tejpade in kläder? Haha. Helt weird! Men som jag skrev igår: det ska finnas folk till allt.

Förövrigt idag så har jag varit i skolan. Vi är egentligen lediga både idag och imorgon men jag känner att jag jobbar på bättre i skolan, plus att Becca, Fille och Petra är där och det är ju lite roligare då. Kom dit vid tio tiden imorse ochåkte hem vid ett så det var inte så länge i alla fall. Ska dit imorgon också och då ska jag nog vara där längre. Måste plugga en massa! Tycker att jag får så lite gjort här hemma.

lmorgon ska jag till frissan och klippa och slinga mig. Ska bli skönt! Mamma var där idag och färgade och klippte sig och det blev jätte bra. Bettan är verkligen så jävla duktig! Bästa frisören jag någonsin vart hos. Så när vi flyttar till stan kommer jag fanimig åka hit och klippa mig. Haha. Tycker tat ni ska göra ett besök hos henne!
Annars imorgon så har jag ingenting planerat. Får ta det som det kommer.

Later!
xoxo

image13
Ååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0