Kvällsinlägg

Nu blir det ett väldigt sent inlägg. Men men. Ska ta sovmorgon imorgon så det gör ingenting ändå. Har dock varit riktigt trött hela dagen, känns som att jag ligger efter med sömnen jätte mycket. Det måste det bli ändring på! Imorgon ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt. Skönt att jag tog att jag hade lång dag idag istället för på onsdag. Hade slöjd tillsammans med b1an, våran syslöjdslärare Christel är helt körd. Men snart slutar man ju så då slipper man alla jobba lärare och överhuvudtaget hela skolan. Ska bli så skönt! Först ett fullspeckat och härligt sommarlov och sen börja ny skola med helt nya människor. Längtar!

Idag var jag i alla fall med Becca efter skolan en stund. Gick runt på torget ett tag och kollade lite grann. Jag kollade på en klänning som jag ska köpa. Fast den jag kollade på var från Gina och jag tycker det är lite tråkigt att handla där ifrån när det är sån piss kvalité, men American Appareal har en exakt likadan så den blir det nog till att beställa hem. Lär nog tyvärr inte åka upp till Sthlm på ett tag nu också har ju inte Gbg det märket någonstans så det blir bara till att beställa hem som sagt. Min syster har just den klänningen och den är sjukt fin!
Tillbaka till vad jag har haft för mig idag. Efter att jag och Becca varit på torget så drog jag en buss hem och började plugga. Har legat i väldigt bra det senaste så det känns som att jag inte har så mycket kvar att göra. Riktigt gött! Slipper man ha ångest den sista veckan typ. Har mest varit hemma och tagit det lugnt, eller ja i princip hela dagen sen jag kom hem. Har kollat fyra avsnitt av OC också, gillar den serien hur mycket som helst! Kollade aldrig på den när den gick på tv;n men nu har jag laddat ner en massa avsnitt och jag tycker det är väldigt bra.

Imorgon blir det sovmorgon då. Ska bli skönt att få sova ut! Dock inte så länge, bara till halv åtta. Måste upp och duscha osv. Senare på dagen har jag faktiskt inget planerat. Men det dyker alltid upp något. Måste plugga hela dagen antar jag, känns som att det är bäst att jag lägger ner min energi på det denna veckan och kan slappa till det en del nästa vecka istället.

Strax ska jag ringa Jimmie och ha ett litet "god natt samtal", hah. Sov så gott god natt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0